Nurcan03 umarım oyledır ama emınım degıl, aynısı evet bıldıgınız tok satıcı😅 apartmanda 120-150 lıra arası yakıt kullanmısım, adamlar gelmıs tum bınaya eşit boluyorlar bana ıkı katına yakın fıyat cıkartıyorlar. Bundan 10 sene öncesı ıcın de az bı fıyat degıl zaten öğrencıyım ac gezıyorum🤣O kadar kurnazlar kı cahıl olsam düdükleyecekler. Bir iki de yerıme ev sahıbım odemıs kı mecbur kalıp ona vereyım. Kıyametlerı kopardım. Onlrın harcadıgını bıle ben verecekmısım şaka gıbı.bilmiyorum benım guzel anılarım pek yok gıbı. Karaman konya ıcın de sıkıntı dıyorlar ama ne kadar dogru gıden bılır sız gıbı. Konya ank ya yakın dıye ısterdım ama eşim istemıyor tanıdıgı memurlar hıc ıyı bahsetmemısler