Alptugunannesi07 ben de antalyalıyım, konyada okudum, 1 senedir konyada yaşıyorum. Konyayı çok seviyorum, şehir olarak çok güzel her semtte her ihtiyacınızı karşılayabilirsiniz, evler genel anlamda geniş. Antalyada olmayan salon kültürü burada olduğu için hemen hemen her evde büyük bir oda oluyor. Ama adetlerinden, geleneklerinden, insanların beklentisinden bıkmış durumdayım. Konyalı akrabanız tanıdığınız yoksa sadece komşularınız gelip gitmek ister, gelirseniz inşallah kafanıza göre genç komşularınız olur.