kahvekokusuu Merabalar uygun fiyata yaptırdığınız yerler sayfalar varmı yada pahalı da olsa sağlam çok kaliteli rengi solmadi tüylenme olmadı dediğiniz memnun kaldığınız markalar hangileri öneride bulunursanız sevinirim🥰
AgentMom kahvekokusuu lcw Den geçen 100 TL ye aldım. Kurutmaya da attım. Pike takımı gayet ii çıktı. Aslında lastikli çarşaf alacaktım 70 TL idi ne kadar kötü olabilir dedim. İkiside çok güzel çıktı.
Saitkereminannesi kahvekokusuu GS store pike takımı var yazın kullanıyorum nevresimi takımını annem diktirmisti terzide ikisinde solma olmadı yeni gibi
Saitkereminannesi kahvekokusuu ben memnunum 2 yıldır kullanıyorum beyazli olduğu için çok yıkıyorum renk solması olmadı umarım sizde memnun kalırsınız