Selinsak doğduğundan beri kitap okuyoruz hayvanları çok seviyor sürekli hayvanlı kitaplar aldık onları gösterdik anlattık . Eşim ve ben ikimizde çok konuşuyoruz yaptığımız herşeyi anlatıyoruz. Yemek yerken video izliyor malesef başka türlü yemiyoruz iştahlı bir çocuk olmadı hiç . Eğitici videolar açmaya çalışıyoruz genellikle hayvan seslerini falan hep videodan öğrendi . Yani ben kesinlikle tv izletmem gibi büyük laflar etmedim hiç insan mecbur kalınca açıyor malesef . Bu arada 21 aylık oğlum .