Hanımlar lütfen yardım!!!
Kızım 1.5 yaşında 8.ay ve 13.ay da kol çıkıklığımız oldu ortopedi doktorları yerine getirdi. Şimdi de oldu sanırım abisiyle oynarlarken. Nasıl bir yol izleyebiliriz? Sürekli hastaneye mi gidilecek böyle yada çıkıkcı teyzelere mi götürelim bilgisi olan var mı?