leylasnsy Merhaba kızlar. Şehir hastanelerine taşeron firma ile giren tıbbi sekreterlerin maaşları ne kadar acaba bilen var mı? Bide nasıl giriliyor şehir hastanelerine ? 4/D li işçi memuru oluyorlar. Çevresinde olan var mı?