Duyulurum ayak numarası kısa zamanda değişiyor bence okadar fazla para vermeye gerek yok çünkü çok az kullanılıyor markaya takılmıyorsanız eğer 🥰 ben bi mağazan almıştım ilk 20 no olarak marka degildı tabi ama yumuşacıktı ve çok rahat etmişti deneyerek almak daha mantıklı internete göre tabi yine tercih meselesi 🥰🥰