Ebrarelamuhammed bizde 1 aylığız hala çok fazla göğüs ucu yarasından çekiyorum o kadar canım yanıyor ki çocuğumdan korkuyorum resmen ve emzirmek istemiyorum acıdan ağlamak kanaması vs emzirirken bana silikon ucu önerdiler emzirme den önce göğsüme takıyorum bebek direk göğsü emmediği için acıyı biraz azaltıyor ve yarayı hafifletiyor. Emzirme sonrası kesinlikle göğüs pedi kullanmayın yaraları azdıran o ben göğüs kalkanı aldım ve nemlenmesi içinde tahinin üzerinde biriken yapı sürüyorum(her emzirme sonrası) çok mükemmel bir iyileşme göstermedi ama acısı hafifliyor. İnşallah bir an önce iyileşir göğüslerimiz de rahatça emzirebiliriz minikleri Rabbim şifasını versin..