Uygarben ne erkeni 2aylk bebk olmus gec bile kalmissiniz kesmk icin ve eldiveni cikarmak icin.ben ilk hafta kestim eldiveni de 2 hafta kullandm normalde eldiven bile onerilmiyor ellerini kesfetmesi icin.tirnaklarinida uyurken kesin cok dipten kesmenize gerek yok ve yuzunu cizerse cizsin ben parmagini gozune sokmadigi surece mudahale etmedim zamanla cani acidigini fark edip yuzunu cizmemeye baslamisti 😁