Kan testini iki defa yaptırdık negatif geldi yinede diyet girdik bağırsak tepkili olduğunu düşünüyoruz şuan egzemasi çok arttı yaklaşık 2 aydır hiç geçmiyor anne sütü almıyor sadece alerji maması kullanıyor sizce mamadan olabilir mi mukuslu kakamiz kesilmişti 1 aydır tekrar var egzema hiç gemiyor kontrol haftaya veya egzema ne iyi gelir biliyor musunuz