Mervexxx Benimkide aynı ama doğduğundan beri. Arkadaşımında bebeği var bizden 8 gün büyük onun ağladığında sesini duyamıyorum bile düşünün her geçen bana Allah sabır versin diyor çok bağırıyor istediğini yapana kadar yani kucağa alana kadar asla durmaz bağırır.. 🙄😂 Hep kucağa alıştırdın diyolar napayım yani 3 ayına gelene kadar evet indirmedim kucağımdan hep tentene temas kurduk slingle gezdk işimizi yaptk uyuduk iyikide hep kucağıma almışm. Şmdi bana herkesten dhaa çok yakın davranıyor kucağıma aldığımda yanağımı okşar boynuma dolanır