Merhaba,
3gun önce 3yasindaki oğlum atesliydi doktora gittik ilaçla o düzeldi. Fakat şuan 3aylik bebeğimin geceden beri ateşi var öyle aman aman değil ama yükseliyor gibi geldi bana 37.5cikiyo ama makinaya güvenmiyorum 38de olabilir neler yapabilirim tecrübesi olan