Cangul oğlum 9 ay 6 günlük ilk günden beri silikon uç kullanıyoruz evet ilk zamanlarda akma oluyordu bizde de ama kg alımına engel değildi. Refleksleri arttıkça kavrama kabiliyeti de artacaktır. Benim hemşirem silikon ucu kovboy şapkası şeklinde tut memene öyle yerleştir demişti 9 aydır hiç çıkmadı.