Lavad ay benşm bebeğim de öyle 6 aylık diş çıkartacak kesin uykusunda bile kulağını çekiştirip kaşıyor yara yapmış iç kısmını :( osanit diş topu, tetagil diş tonlarından kullanıyorum ben çok aşırı huysuzlanıp çok ağrısı olduğunu görünce iki defa fitil koydum. Kıyamıyorum o haline.