Boncuk21 Kızım tam 2.5 aylık aşırı enerjik ve mutlu uyanıyor . Gülüyor sesler çıkarıyor . Eller ayaklar kıpır kıpır emzirmeye korkuyorum mutlaka kusuyur . Normal mi bu aylarda böyle enerji ve Gülme 🤭
A_hanbebek Boncuk21 benimde oglum 2.5 aylik aynen oyle heycanlaniyor kusuyor istinazsiz hergun gun icindede 🤦🏼♀️
ttugceymenn Boncuk21 Evet benim kızımda öyle maşallah gün içinde en mutlu olduğu an sabah uyandığı 1 saat 🤭 kusmamız olmuyor çok şükür 🙏🏻
A_hanbebek Boncuk21 reflusu var benim oglumun ondan dedi doktor sizinde oyledir zamanla azaliyor ilk zamanlar daha cok kusuyodu simdi azaldi sukur
Zeynep088 Bizde 2 buçuk aylığız. Aynı şekilde sabahları aşırı mutlu uyanıyor. Uyanınca emmek istemiyor zaten biraz zaman geçince enerjisi de bitiyor öyle emziriyorum ben kusma da pek olmuyor o yüzden