Elne_ boşuna birşey denemeyin bitkisel şampuan kullan dedikleri falan yalan bana hemşiremiz demişti doğumdan sonra emzirdiğin içinde belli bir süre dökülecek normal dedi boşuna para verme şampuanlara falan dedi ve dediği gibi de oldu o ara kel kalacam sanmıştım ama kızım bir yaşına yaklaştığındaydı galiba dökülmem durmuştu ve şimdi dökülen saçlarım çıktı minik minik yanlardan çıkıyor çıldırıyorum şimdi de saç spreyi sıkmak zorundayım her gün o minik saç tellerimi yapıştırmak için 🙈🤣bir uzasalarda yanlardan çıkan saçlarımdan cadı gibi görünmesem 🤣