1 yaş olmadan doktorum asla gerek görmedi zaten bebeği direkt güneşe maruz bırakmayacaksınız çokta gerek yok aslında şapkası uvl korumalı mayosu tamamdır 👍🏻 Güneşin dik açı saatlerinde dışarıda olmamaya da dikkat ederseniz tamamdır 👍🏻 d vitamini eminilimi için de krem kullanmamak gerekir 🙂