merve0648 Merhaba Bosch ankastre fırında nasıl kek yapıyorsunuz? Asla tutturamıyorum ya 😢 döküm kalıp kullanıyorum. Önerilerinizi bekliyorum
Hfzozturk merve0648 benim alt üst önceden ısıtılmış fırında tam 1 saatte oluyor döküm kalıp kullandığımda.
tostosumm Bende yapıyorum baya güzel oluyo ben yarimsaat 40 dakika boyunca fırını hiç açmıyorum daha güzel.kabariyor
merve0648 Hfzozturk bana tam anlatabilir misiniz kaçıncı yerde pişiriyorsunuz kaç dk ve kaç derecede hangi ayarda
Hfzozturk merve0648 tabiki☺️ keki yapmadan önce 180 derece alt üst fanlı şekilde fırını açıyorum keki yapana kadar ısınıyor o zaten, tam 1 saat ilk 40 dk kapağı hiç açmamaya dikkat ederek 2.sıradaki telin direk üstüne koyuyorum çok güzel şekilde pişiyor.