mlkbykk Oğlumda süt alerjisi var bundan dolayı yüzünde ve vücudunda egzama çıktı. Doktor nemlendirici olarak la Roche posay lipikar önerdi. Kullanan ve memnun kalan var mı?
Aka2020 mlkbykk ben bioderma kullandım doktorun verdiği bi kremi kullandım ama en iyisi la Roche posay bence. Oğluma çok iyi geldi sürdüğüm an fark ediyor
rabiaksoy mlkbykk ben baya kullandım yüzündeki egzamalara iyi gelmişti ama tekrar çıkıyordu daha sonra bioderma aldım bioderma sanki daha iyi geldi bi çok yerini tamamen iyileşirdi
Asel16 mlkbykk 16 aylık bebeğimde de şiddetli kaşıntı vardı cildiye doktoru bize de önerdi siteden baktım farklı fiyatlar her yerde nerden aldınız hangisi güvenilir bilemedim henüz sipariş vermedim o yüzden daha önce bepantol kullandık pek işe yaramadı
Keskeuyusamm Ben kendime kullanmıştım ama ben bi farkını göremedim canım. Normal nemlendirici niyetine kullanıyordum
Sulebaydir mlkbykk sadece la roce posay mi kullandınız başka birsey sürdünüz mu ? Hala dewam ediyormsnz sürmeye?
mlkbykk Sulebaydir sadece la Roche posay kullandım hala da devam ediyoruz, düzenli olarak nemlendiriyorum cildini.Oğlumun egzaması süt alerjisindendi ikisi de geçti şu an.
Sulebaydir mlkbykk çok şükür iyi bizde yeni sipariş verdik biraz pahalı tüm vücuda günde bir defa sürsek 1 ay gidermi acaba ?
mlkbykk Sulebaydir 1 ay bile sürmedi geçmesi. Bazen çıkar gibi oluyor sürüyorum bir gün sonra geçiyor. Duştan sonra nemlendiriyorum cildini sabah akşam da yüzüne sürüyorum.
Kbraisik Ben kullandım hala da kullanıyorum gayet etkili tavsiye ederim oğlumada kendimede kullanıyorum içerik olarak gayet başarılı.
mlkbykk Asel16 eczaneden aldım ben. Doktorumuz önerdi ve cidden fayda gördük. Zaten kocaman uzun süre kullanılıyor.