Merhaba,
kızım 14. Ayından beri emmeye aşırı düştü. Geçer dediler ama git gide daha zorlaşmaya başladı. Evde asla üstümü giymemi istemiyor her daim açık olacak ve istediği zaman gelip emecek. Dışarı da da tutturuyor meme diye emzirene kadar ağlıyor. Çok iştahlı bir bebekti bu ara hiç yemek yememeye başladı. Doktorumuz 18. Ayından sonra bıraktırabilirsin dedi ama nasıl yapacağım bilmiyorum 😞 çok yıpratıcı olacak gibi hissediyorum.