Selam kızlar.
Bebeğim bir kaç gün sonra 1 yaşına girecek. Emerek uyuyor hala. Gece uyanır ve yine emmek istiyor. Benden başka bi annemde uyuyor. Emzirmek mesele değil ama artık kendi başına uyumayı öğrensin istiyorum. Yalancı meme de kullanmadık hiç. Memeyi nasıl bıraktı ? Gece emmesini yada ? Nasıl tek uykuya alıştırdınız ? 🙏 Şimdiden teşekkürler