Merhaba sevgili anneler
Oglum 1 yaşına girdi 15 gün önce. Anne sütü alıyor ama kesinlikle ek gıda kabul etmiyor gün içinde neredeyse hiçbir şey yemiyor diyebilirim.. yapıyorum çöpe gidiyor çorba getiriyorum memememe diye yakama yapışıyor .kaşık görünce resmen deliriyor .önceden hiç değilse yarım kase yoğurt ve meyve yiyordu şimdi o da yok 🥺çok üzülüyorum 3 Aydır hiç kilo almadı aksine 11 kgdan 10 kg a düştü ama doktor hiç önemli değil kilosu gayet iyi zorlama diyor..yemeden olur mu 😔var mı aynı durumda olan siz neler yapıyorsunuz ?