Annebebekkonusu Merhaba bende bebeğimde koronayız sağlıkbakanlığından aradıklarında evde atlatmamız gerektiğini söylediler ama çok bebeğim akşam olunca çok ağlıyo bildiğiniz iyi gelicek birşeyler varmı birde dualarınıza ihtiyacım var lütfen 😭
Cennet_annesi Annebebekkonusu eğer ağrısı varsa boğaz şişliği ses değişikliği veya hırıltı hemen doktora gitmelisiniz daha yeni atlattık sayılır kızım 10 aylık çok zor ve kötü günlerdi iştahı falan hep gitti
Deross Annebebekkonusu 8 gün önce benim 6 aylık bebeğimde oldu boğazları kızarmış ve kanında enfeksiyon çıktı antibiyotik ve ateş düşürücü kullandık günde 5 kere filan burnunu temizledik 1 haftaya anca topladı zor ama geçiyor inş bir an önce düzelir
Annebebekkonusu Cennet_annesi kaç gün sürdü bebeğinizde 2 gündür böyle bebeğim hastane cok küçük evde istirahat deyip eve yolladı
Emirinannesiiiiiii Cennet_annesi Benim oğlumda hastalandı 7 aylık sesi kısıldı doktora götürdüm boğazı sismis dedi Gorumcemin bebeğide covid olmuş ama hiç temas etmedik şimdi korktum test yaptirsammi Doktor evde hasta olan varmı dedi yok dedim o yüzden test yapmadi sanırım eve geldik bende kotulestim
BuglemKaan 5 aylık benim oqlumda 1 hafta önce atlattık we 1 hafta boyunca hastanede yattı ilk qün baya atesliydi sonrada hastanede takip ettiler sizde qidin isterseniz hastaneye en azindan hafif atlatyolar
Annebebekkonusu BuglemKaan Cennet_annesi Hastanede yatmasını istemiyorum çok küçük daha çok çok zorlanmadıkça evde bakmak istiyorum hastanede çok ilaç desteğimi yaptılar
Cennet_annesi Emirinannesiiiiiii valla canım ben geçen hafta cumartesi sabah bi kalktım baş ağrısı vücut ağrısı ateş hemen test yaptırdım pozitif gecesine kızım ateşlendi oda pozitif ve ertesi gün 1 saat içinde ses değişikliği anladım bogazinin sistigini çok kötüydü hastaneye zor yetiştik eğer kötüyse doktora görünmekte fayda var
Emirinannesiiiiiii Cennet_annesi İlk gün çok kötüydü antibiyotik verdi doktor düzeldi baya ama ben kotu oldum vücudum ağrımaya başladı sizin belirtilerle aynı olunca telaş yaptım simdi
Cennet_annesi Annebebekkonusu ama ilaç almassa nasıl iyileşsin derdini söyleyemiyor inanın ben bile kaldiramadim o boğaz ağrısını günlerce ağladım onlar yavrum kaldiramaz ilaç alması gerekiyorsa almalı ki ağrısı olmasın çok ağrılı ve zor bi süreç
Cennet_annesi Annebebekkonusu hastanede yaticak diye bişey Yok tabi herkes için en azından ilaç takviyesi yapılır
BuglemKaan Annebebekkonusu hastanede olmasi daha iyi oldu en azindan qozetim altinda rahat bi sekilde o donemi atlatti belki ewde kalmis olsaydik oda bende cok yipranicaktik serum werdiler bide antibiytik yaptilar we çok şükür toplandı qayet iyi emmesinde de sorun olmadi hemn atlattıqı için
Cennet_annesi Emirinannesiiiiiii evde herkes çift maske taksın eğer emziriyorsanız ellerinizi sürekli yıkayın test verin mutlaka