Bebeklerinizin tırnaklarını nasıl kesiyorsunuz anneler. 3 ay 8 günlük oğlum ben genelde uykuda kesmeye çalışıyorum ama gündüzleri çok derin dalmadığı için çok zor oluyor geceleri de karanlıkta bişey olur diye kesemiyorum. Önerisi olan var mı tecrübeli anneler