Melike6152 selam anneler bebeğim çok aşırı gazlı bir bebek ne yapsam da gitmiyor aptamil mama kullanıyorum gaz yapıyor diyorlar birde bebelac gold varmış iyi diyorlar. Tavsiye edebileceğiniz bir mama varmı
Sulee_ Melike6152 hipp öneririm gaz yapmıyor çok memnundum fiyatı artınca similac geçmiştik şimdide similacla ilgili haberler çıktı Bebelac golda geçmeyi düşünüyorum bende
Sulee_ Mrvgkmn hipp combiotik olan mi gaz yaptı normalde onu gazlı bebeklere verirler ama bilemedim bu mama işide bez gibi deneyerek bulmak gerekiyor
Mrvgkmn Hıp combıotıc evet kuzucum ya Sab sımplex metsıl bıogaı NURSEN harveys şurup bunları kullandım hangisi iyi geliyor anlayamadım