Aybukemm bol bol nescafe içeceksin canım ama 2 si bir arada içmeyi unutma enerji verecek şeyler tüket tatlı yada hoşaf,birde sağlık ocağına git ebe kan ilacı verecektir onu iç
normal sancı da çektiğin için enerjin yok bir de kan kaybettin normal bende aynı oldum ama senin kadar normal sancı çekmedim bayılma da olmadı ama zorlandım dediklerimi yap yine bayılırsan doktora git mutlaka