idilolo Merhaba, bebeğim 7 ay 25 günlük. Bir haftadır uykuları bölük pörçük. Gece defalarca uyanıyor. 8.ay uyku gerilemesine mi girdik acaba? Bu arada hem atak dönemi hem de damağı şiş, dişleri çıkamadı, ağlayarak uyanıyor. Deneyimli anneler bir bakın lütfen.
N54esrin idilolo o zamanlar bizde öyleydik rutin oluşturmaya çalışın çünkü bu dönemden çıkınca tekrar derin uzun uykuya dönmesine yardım ediyo biraz idare ediceksiniz
idilolo N54esrin uyku rutini 1 aylıktan beri var, alt değişme, uyku tulumu, ışık kapatma, uzanma, emme ve ninni. Yok valla gece defalarca kalktı, 4 aylıkken böyleydi.