Kapanmayı istemen çok güzel sen bir tane eşarp yada şal al insanlar sana hediye alır Allah yağdırır 😁 benim arkadaşım da kapanmak istiyordu ama eşi hiç sıcak bakmıyordu bir gün ne olursa olsun dedi ve örtülü komşusundan bir tane bordo şal ödünç aldı ertesi gün örtülü gitti işine düşün hiç parası yok eşi istemediği için para vermiyor etrafında gören arkadaşları akrabaları ve nihayet bir ay sonra da olsa eşi hediye aldı ☺️ Ve artık ödünç aldığı bordo şalı geri verebilirdi 😁bir hadis de şöyle diyor ayakkabı bağcığına varana kadar Allah dan isteyin ☺️ Sen iste Allah vermek istemeseydi istemeyi vermezdi 😁 şimdiden hayırlı olsun arkadaşım ☺️