Biz 2 haftalıkken olduk, doktorlar ilaç bile vermedi. Emdiği için ilaca gerek yok çiğerleri de açık toparlar dediler ama halen çok fazla tıkanıyor geceleri balgamdan dolayı 40’ı dolmak üzere. Ben sadece izotonik su ile burnunu sürekli çektirdim ve sonradan burun spreyi yazdı doktor geceleri çok tıkandığında kullandım.