Selam kızlar oğlum 3.5 aylık doğduğundan beri altını degiştirken tulumdan ayağını biraz zor çıkarıyorum dimdik tutuyor , bazen yumuşak tutuyor bilerek yapıyorda olabilir ama kucağa oturtmaya çalışırken kendini sıkıyor yani oturma pozisyonu almıyor kayıyor kucakta , tam bir yay şekli olmuyor ama hafif geriyor kendini , tabi normal şekilde oturduğu da oluyor , havaya kaldırdığımda bacaklarını dimdik yapıyor sert bişekilde tutuyor acaba bir sorun var mıdır aklıma takıldı yani öyle sevip yapiyorda olabilir ama doğduğundan beri var yaniii