Banaannede Bebegimicin1 bana Allah hep antalyayı nasip ediyor 😂 yazın tüm sülalemi gördüm ayağımı denize sokamadan döndüm. Bi akşam eşimle denize girelim dedik babam baya bize kafa tuttu akraba gezmesine gittik. Antalyalı olmanın bedeli…
Bebegimicin1 Banaannede bi amcam var orda oda zaten otelde müdür otelde bol bol görüsüyoruz insallah bu yaz başka yere gidersin
gzd81 cileklicheesecake bizimde alanyaya ayarladik insanin ruhuna isliyor bence imkani olan herkes gitmeli
BuzluKahve gzd81 bizim yazlığımız var Çeşme’de. Ama sorun bakalım bana tatil gibi geliyor mu😅 Tatil icin villa kiralayanları asla anlamadım, anlamayacağım. 3 gece de olsa bu yaz mutlaka otel tatili istiyorum.
Buuseg gzd81 çocuktan önce senede 2 defa giderdik 😁 Geçen yaz alanyadaydık oğlum 3 aylık tı. Bu sene de nasip olursa insallah gitmeyi düşünüyoruz tabi otel bulabilirsek. Antalya düşünmüyoruz cok uzaktı cok zorlanmıştık 😔
BuzluKahve gzd81 Günde 5 saat plajda olmak dışında fark yok. Yine kahvaltı, yine yemek, yine temizlik ve çamaşır.
Burcinisp gzd81 hem kış hem yaz tatiline çok şükür. Gerçi kış tatili benim için otelde oturmak olarak geçecek ama olsun