HLmom gzd81 valla büyük kızım zaten alışkın küçük ile de ikinci olacak sıkıntı olmuyor çöl seviyoruz aynı yere gidiyoruz aile gibi olduk artık
gzd81 Seatib https://www.tatilbudur.com/club-hotel-casa-ruzaexazur-resort?gclsrc=aw.ds&&tb_source=1013&gclid=CjwKCAiA6seQBhAfEiwAvPqu1xx95g7qYsOIi_ErZ_dwdRnrdBcq7DfPB2Yizwrj4ONlfSmbctr7dhoCuVQQAvD_BwE bu canim
Birprensesannesiii3850 gzd81 para yoktu para olsa araba yok malum hersey cok pahali bu yaz gidelim diyoruz arabamiz yok kiralamaya kalksak birsuru para otobüsle zaten gidilmez cocuk var 😂bende istiyorum ama bilmiyorum guncel fiyatlar falan ne hic arastirmadim
gzd81 Birprensesannesiii3850 cok pahali kesinlikle biz zar zor bulduk o kadar cok otel aradikki mahvolduk bulasiya kadar
gzd81 Zlm ben kendim zayıflıyorum ondan almıyorum bisi ama ogluma aldim bir suru kiyafet bide ebebekte indirim vardi cok iyi oldu