Kızlar 3 gündür boğazım çok ağrıyordu yanıyordu, sesim kısıldı hatta. Biraz halsizlik vardı. Oğlum da ateşlenince gidip test verdik negatif. Ama şuan benim de ateşim var. Vücudumda da ağrı var yüzüm dahil. Herhangi bir burun akıntısı vs yok. Sadece boğaz ağrısı ve ateş. Negatif çıksa bile covidmişiz gibi saymam gerekiyor sanırım. Testlerin yanılma payı var mı?