Aycaaaaaaa şırıngaya 5 ml çekin ve tek seferde basın diğer tarafdan çıkar. Kendiniz aspire etmeyin. Sadece şırıngayala tazzikli şekilde tek seferde basın. Bizde olduk küçükken böyle açtım hep. İnternetten videosunu izleyin bilemezsiniz. Yavaş yaparsanızda çıkmaz çünkü. Nevar ne yok çıkıyordu ben böyle yaptım.