Bes22 ben başta covid olduğumu bilmeden emzirmiştim daha sonra acaba mı diyerek test verdikten sonra pozitif çıkınca maske takarak emzirmeye çalıştım ama yine de bebeğimde de 1 gece ateş ve İshal oldu ama o hemen toparladı tabi nezle dahi olsa bebeği emzirirken maske takılması gerektiğini söylüyor uzmanlar ama korkmayın onlar daha kolay atlatıyor siz yine de önleminizi alın allah şifa versin inşallah