lilayko_ Kızlar bebeğimin genzine su içerken kaçtı 5 aylık. O anki panikle sırtına sert vurmuşum baya eşim söyledi. Birşey olur mu korktum şu an
Egin13 lilayko_ Sırtına vurarken her zaman eli kubbe şeklinde yapıp vurmak lazım, gaz çıkartırken yaptımız gibi. Direk elinizi dümdüz yapıp vurursanız can acıtabilir. Kendinizde denettirin en basiti. Kubbe gibi olunca hissedilmiyor hem de işe yarıyor.
Nursena0606 lilayko_ bakın sırtına kızarıklık falan yoksa bir şey olmaz ama bu konuda dikkatli olun. Elinizi dümdüz vurmanızın hiçbir faydası yok. Avuç içinizle aşağıdan yukarıya ittirerek vuracaksınız. Ve bunu yaparken bebek yüzüstü olacak. Ayakları size ağzı aşağı doğru duracak.