Onursmom15 ay elaleme mi kalmış ya benim çocuğumun gelişimi ben anlamıyorum böyle yorum yapan insanları benide 1 aydır ay bu çocuk kilo almıyor alamadı zayıf yok sütün yaramıyor bilmem ne dediler dediler insanın ister istemez canını sıkıyorlar yani gerçekten çocuk aç mı diyordum kendi kendime sonra 5. Ay kontrolüne gittim doktor oo kilosu gayet iyi çok kilo sağlık değil etrafına bakma vs dedi yani takılma etrafına o kadst sende