hilal75 kızlar yardım edin . normal dogum yaptım 6 ay geçti halen idrar tutamıyorum ayıptır söylemesi sizler böyle durumla karşılaştınız mi tedavi için neler yaptınız?
hilal75 citlembikannesi ilk başlarda anlamıyor insan yani ben anlamadım ama sonrasından bir baktım olcak gibi degil yani
hilal75 aniden idrarım geliyor koşa koşa gidiyorum wc ye neden böyle oldu hiç anlamadım geçer diye bekledim geçmedi ::((( ama nedense evimdeyken bu sorun oluyor çok şükür dışarıda olmadı ilk doğumum birazda zorlandım ondan mi acaba