emnchn Prenses21 kehribar kolyenin işe yaramadığını hatta koparsa boncukları bebek yutabilir o yüzden tehlikeli olduğunu doktorlar söylüyor. Tabiki yine siz bilirsiniz.
Dilekk09 Kızlar ise yarıyor yeğenimde kullandık dış dönemi çok rahat geçi bende bebeğime bugün taktım 4 aylık olmasını bekliyrdum
BegumIscanTunc Prenses21 bebeğim 7 aylık 4 aylıkken taktım gayrette işe yarıyor tabiki kontrollümde dikkatli takılması gerekiyor sürekli gözlem altında olması gerekir şuanda altta iki dişi çıkmak üzere mesela salya felan yok rahat