Merhabalar , oğlum 11 ay 8 günlük . Henüz 7 aylıkken ayağa kalkıp adımlamaya başladı ve 5,5 aylıkken de emekledi . 7,5 aylıkken bilinçsiz bir şekilde ba-ba-ba-ba , de-de-de ve del del del yapıyordu . Ancak şu an hiç kelimesi yok . Ayrıca ayakta birkaç saniye duruyor ama desteksiz adım atamıyor. Sadece alkış yapabiliyor , bay bay yapamıyor . Korkuyorum. Doktor kontrolümüz Dr covid olduğundan ertelendi .
Sizce oğlum çok mu geride ? Var mı aynı durumu yaşayan anneler ?