Anne_gunlugu 14 aylik olcak kızım 4 üst 4 allta dişi var.Bugun fark ettim alt damağın azı dış okan yer beyaz ve sis duruyor.bayadir kızarık ve sis duruyordu ama beyaz olması beni endişelendirdi ağzını açmıyor ki bakiyim elimle dokundum yumuşaktı.normal mi sizce
irva Anne_gunlugu Bizimde 1.5 aydır öyle 8 dişi var şuan 4 üst 4 altta.Diğerleri hepsi birden kabardı aşırı derecede zorluyor oğlumu 2 tanesi yarılmak üzere ama aşırı huysuz sinirli 3 günde ateşi oldu hafif geçenlerde diş kaynaklı.Azılar falan çok zor 🤦♀️
Sinemisssss 14 aylık kızım 2 ay anlattığın gibiydi şimdi 1 haftadır dişler görünüyor et yarıldı gibi kolay gelsin Zor bir dönem
Anne_gunlugu Mircet bizimkilerde çok kabarık kizarik 1 aydır öyle ama beyaz görünce korktum acaba iltihap mi diye endiseliyim