Tugceannecik kesinlikle doktora götürün . Biz de gittik uzamış sarılıktan 16 küsur değerden düşüyoruz , hic hastahanede yatmadık . 2 güne 1 kan verdik , ağlıyor evladım ama ne yapalım .. içim parçalanıyor . Geçtiğimiz hafta 14 idi , bu hafta çarsmba yine bakılacak .. Allah bizi onlarla sınamsın inşallah 🙏🏻Geçmiş olsun . Saat bası emzirin ve doktor tek diyebileceğim bu .27 günlüğüz biz de