Şuan çok küçük normal olabilir hatta normaldir ama ilerleyen aylarda emerek uyutmanı kesinlikle tavsiye etmem kızım 6 buçuk aylık emerek uykuya dalıyor ama gece çok sık uyanıyor yarım saatte en fazla 1 saatte ve emmeden tekrar uykuya dalmıyor ve sakinleşmiyor.
Şuan sana ihtiyacı var birlikte emerken geçirdiğiniz zaman onun için çok kıymetli ve güven verici ama dediğim gibi ilerleyen aylarda bu şekilde uykuya dalmasını tavsiye etmem