Benim kizim da 29 aylik.ilk baslarda koltuk tepelerine kaçıyordu.ona isim taktik.iste gittim supurgeyi sevdim.onun yuvasi var bak,uyuyor dedim orda.anlattim da anlattim.belli bir sure sonra gidip supurgeyi ittirir oldu, çalışırken elliyor vs.ilginc olan su ki,dikey supurgeyle evi supurmek isterdi simdi ona aglamakli oluyor,kaciyor😒