Kızlar kızım ayaklarını normalde kullanıyor. Agzına alıyor ayaklarıyla oyuncaklara vuruyor fakat hala ayakları üstünde duramıyor. Yurtdısında olduğumuz için burda durumu midwife anlattık eve gelip kontrol etti ve bir sorun görmedi. Eger 6 hafta gelişme olmazsa fizik tedaviye yönlendireceklerini söyledi. Suan 2 hafta geçti fakat hala gelişme yok. Başına bu tarz birşey gelen var mı?