Nursena0606 Ben Haluk Ballı beyefendi için özel altinkoza da doğum yaptım. Doktor çok iyiydi. Çocuk doktoru genç bir doktor açıkçası beni tatmin etmedi yaklaşımı falan. Rıza Bey ise çok ilgili ve randevu bulmakta zorlanacaginiz kadar yoğun, bulduğunuzda ise geç kalmamanizi öneririm. Prensipli biri.