Karamsar Merhabalar emziren anneler korona olunca yada geçirmiş olunca hangi ilaçları kullanmalı…Örneğin korona olanlara kan sulandirici vitamin ilaçları falan veriyorlarmış.Aranizda var mı emzirirken covit geçiren bilgi verirseniz sevinirim.
Mavis34 Karamsar be hamileyken geçirdim.kizkatdedim de emziriryordu 1 yaşında bebeğinde oldu. Çinli içeren vitaminler kullandık ilaç sadece parol içebiliyorsun. Ayrıca be kan sulandiriciyi iğne olarak kardeşimde ecopirin tablet olarak kullandi
Utkucan Karamsar emzirirken sadece parol kullandım kan cıvıltıcı falan öneriyorlar emzirenlere diye biliyorum
Tubaayaz77 Ben yeni atlattım multi vitamin c vitamini d vitamini parol gün aşırıda coraspirin içtim vitaminlere devam coraspirini bıraktım