Egeberk elini ağzına götürüyor benimki de ama nesneleri götürmüyor henüz, diş çıkartırken zorladı bu beni kaşısın falan istedim ama yapamadığı için bir şey veremedim kendim tuttum hep
Anne135 evet sofraya hep yanımıza aldım bende ondan biliyor bence yiyecek götürdüğüm de ağzını açıyor çok işimize yaradı
drnerkn dönerek ev turlamak mı çok iyi 😂 bizimki daha çekiştirme evresinde.
Bende hep dışarı çıkarıyorum baya iyi geliyor geçen akvaryuma gittik balıklara elini uzatıp tutmak istedi hep ilginç geldi heralde. Sabahları çok konuşuyor gibi sesler çıkarıyor ama gün içinde o kadar değil. İyi siz baya oynuyormuşsunuz 😂 hiç enerjim kalmıyor bazen yapamıyorum