Baby01 13 aylık kızıma bugün kan testi yapıldı.0-500 arası olması gereken ALP değeri 2800 çıktı.Doktor pazartesi bakabilirim dedi.İnternette kötü kötü şeyler yazıyor.Bilgisi olan var mı