Kızlar iyi geceler. Evde fazladan yeşil sebzeler var eşim yemediği için tek başıma bitirmiyorum. Doğranıp yıkanmış pırasam var ama ben yemeğini yapamadan çürüyecek. Daha önce hiç dolaba atmadım. Buzluk gibi kokuyor ya bazı sebzeler güvenemedim. Sizler koyuyor musunuz???